Vision SF50
Cirrus Vision Jet získal certifikaci EASA
V pondělí 22. května se ve společnosti Cirrus Aircraft odehrály dvě významné události. Bylo oznámeno získání certifikace pro typ Vision Jet od Evropské agentury pro bezpečnost letectví (EASA) a zároveň proběhlo dodání prvního letadla tohoto typu do Evropy. "Pro Cirrus Aircraft i pro zákazníky po celé Evropě je to velmi vzrušující den," řekl Pat Waddick, prezident inovací a operací společnosti Cirrus. "Schválení EASA certifikace pro Vision Jet dláždí cestu k nárůstu dodávek letadel v Evropě a zároveň podporuje expanzi na nové trhy po celém světě. Neexistuje lepší způsob, jak tento úspěch oslavit, než dodáním prvního Vision Jetu na konferenci EBACE v Ženevě."
Na konferenci European Business Aviation Convetion & Exhibiton (EBACE) ve Švýcarsku, která se koná ve dnech 22. – 25. května, můžete kromě prvního Vison Jetu v Evropě, vidět i neprodávanější vysoce výkonná pístová letadla série SR.
Certifikace EASA se zařazuje vedle další schválené certifikace Vision Jetu, kterými jsou typová a výrobní certifikace od Federal Aviation Administration (FAA) v USA a Civil Aviation Safety Authority (CASA) v Austrálii. Tato certifikace také přichází těsně po dlouho očekávaném schválení jednomotorových komerčních operací IFR v Evropě, které EASA schválila již v březnu.
Cirrus se připojuje k hlasům všeobecného letectví, které chválí přijetí nových pravidel. Díky nim se otevřou dveře novým možnostem růstu v celé Evropě. Nová pravidla zefektivňují podnikání a osobní cestování tím, že letounům s jedním turbínovým motorem umožňují letět v noci i za snížených meteorologických podmínek podle přístrojů (SET-IMC).
"Validace EASA certifikátu pro Vision Jet je svědectvím výjimečné práce a spolupráce mezi týmy EASA, FAA a Cirrus Aircraft," pokračoval Waddick. "Technická odbornost všech zainteresovaných stran dala dobrý příklad toho, jakým způsobem může bilaterální dohoda o validaci mezi USA a Evropskou unií uspět. Jediná věc, která uspokojí více než získání EASA certifikace, bude sledování, jak naši zákazníci využívají výhody tohoto letadla během jejích cest po celé Evropě."
Dodávky prvního jednomotorového Personal Jetu na světě začaly s více než 600 prodanými výrobními pozicemi již v prosinci loňského roku.

Jediný sedmimístný osobní jet


Specifikace a výkony:

Rozměry draku letounu
Rozpětí 11.79 m
Délka 9.42 m
Výška 3.32 m
Rozměry kabiny
Maximální šířka 1.56 m
Maximální výška 1.24 m
Výkony
Vzlet 620 m
Vzlet přes 50 ft překážku 973 m
Maximální provozní hladina FL280
Pádová rychlost s klapkami 67 kt
Maximální cestovní rychlost 300 KTAS
Přistání - dojezd 496 m
Motor
Výrobce Williams International
Model FJ33-5A
Tah 8000 N
Hmotnosti a zatížení
Maximální vzletová hmotnost 2727 kg
Základní prázdná hmotnost 1620 kg
Maximální hmotnost bez paliva 2223 kg
Maximální použitelné množství paliva 907 kg


Standardní výbava:

  • Cirrus Perspective Touch™ od Garmin® kokpit
  • Modulární sezení pro 5 dospělých
  • Přetlaková kabina s velkými okny pro vynikající výhled a pohodlí
  • Velikost do standardního hangáru 40 ft / 12,2 m
  • Maximální provozní výška 28.000 ft / 8,5 km
  • Společná avionika, provozní výška, nízká rychlost přiblížení umožňuje jednoduchý přestup z SR22 a SR22T
  • Kožený interiér
  • USB nabíjecí porty
  • Klimatizace


Oblíbená volitelná výbava:



7
Na prodej »
For Sale »